Vistas de página en total

domingo, 28 de mayo de 2023

Poesía: La megua dolça dolçaina, autor Guillermo Camarelles Diana


 

LA MEUA DOLÇA DOLÇAINA

Guillermo Camarelles Diana
Faura (València)Espanya
28 de maig 2023 

Cinc dits tinc en cada mà

per a donar-te dolça alegria,

hui et tocaré la meua dolça dolçaina

i tocant ho toque tot,

com boig d'alegria

vaig bufant amb la meua boca

notes que eixen *Jotonudes

amb cobles i ritmes de jotes.

 Eres la meua dolça amiga, de fàcil *

contradança de nit i de dia,

amb ritme cerimoniós,

amb *trèmols que m'arriben amb bon to

recórrec amb les meues mans

tot el teu cos, belles melodies

plenes de fantasies i els meus llavis

van desgranant, coratjós temps

d'ardent poesia el meu vertader

amor tant de temps ocult.

 El meu amor per tu no decau

des del primer moment,

i assaborint la teua humida boqueta

amb dolç i desitjat trèmol,

des del fons de la meua ànima

s'acosta la teua boqueta a la meua,

el meu amor ni ve ni va

perquè per tu fixat està.

 Amb tons menors i majors

jo et vull, et toque i acaricie cada dia,

bufant m'abraces i tinys d'amor

amb la teua música el meu harmoniós cor,

tú la meua dolça dolçaina del meu present

envejada sobre la força de la teua empenta

dolçainera, amb el teu temps fas la meua

vida gustosa i feliç.



No hay comentarios: