Vistas de página en total

sábado, 17 de noviembre de 2007

Els meus tabaleters tocant en la processo






"Els meus tabaleters".
La primera fotografia de fent una processo correspont , als meus tabaleters de juventud, en Toni Gimenez de Benifairo i Paco Martinez de Quartell, aubrint la processo de la Mare de Agost de Faura en el any 1981. La segont fotografia es el meu tabaleter Leopordo de Benfairo de les Valls, i que hui dirigit la catedra de percussió en el consrvatori de Grandana, i correspont a la processo de Sant Pere en Canet de Berenguer en el any 1985. La tercera es la que va debutar com a tabaleter el meu fill Guillermo en la Mare d´Agost en Faura en el any 1996, i la cuarta ya mes actual correspont al tame tabaleter i amic Viçant Peruxo, amb el nom generic de Peruxo el tabaleter, com observareu la formació sempre es aubrint pas a la processo.

No hay comentarios: